You say you can´t breath this air, but you can have mine. Take mine, caus I´ll do anything for you to shine

 
 
 
 
Jag blir ju väldigt sällan nöjd med mina egna bilder, ännu mindre då det är självporträtt.
Jag är min egen värsta kritiker!
Meen, faktiskt blev jag ganska så nöjd med några av självporträtten från laxforsen.
Jag vill helst av allt väcka en känsla med mina bilder, det tror och hoppas jag att jag lyckades med nu.
Känner faktiskt trots att jag är åksjuk efter att ha åkt en riktig berg & dalbana i livet nu att
jag har massa sug efter att fota. Hoppas bara att tiden ska räcka till också
Och till nästa lilla ide behövs det ju lite rekvesita som jag måste fixa först.
Den kan bli spännande :)
 


» Tina

Vacker bild båda två. Men jag faller för den svart/vita som ger ett lugn och mystik i bilden.

2013-09-30 // 09:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback