Kom låna törnekronan min. Lid för konsten eller brinn.

 
Modell: Marcus Sjölander Foto/redigering: Jag (Camilla Sjölander)
 
Fick lite hjälp av min modiga bror att fota en bild som jag velat göra länge.
Blev faktiskt själv ganska nöjd med den, och det är sällan jag själv är nöjd med min egen insats så jag hoppas den gillas :)
Jag vill gärna att en bild ska tala mer än bara vara vacker och tekniskt korrekt.
Sen ser vi världen med olika ögon så säkert faller det inte alla i smaken.
Men ja..jag blev nog nöjd! :)
Tack brollan för hjälpen!


Jätte fin bild! Bra komponerad och mycket stämningsfull.

2013-09-10 // 18:42:38
» Tina

En fin ton med färg och kontrast. Det är ett lugn i bilden som tilltalar mig. Fint Camilla :)

2013-09-10 // 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback