Vinter

Det är ju bara massa regn och is!
Jag och Zooki har halkat runt i Nordmaling på våra rundor nu i flera veckor känns det som.
Jag är ju ute i ur och skur och halka stoppar mig inte heller men jag kan erkänna att löprundorna har varit lite jobbigare nu med all is. Till och med grusvägarna har varit hala och man får spänna sig en hel del när man springer.
På söndag går vi in i december och advent.
Då tycker till och med jag (som inte är nått fan av vintern) att snön får lov att komma.
Skulle vara så mycket trevligare att vara ute om det var lite snö som ljusade upp och knarrade under skorna :)
Bjuder på en bild från förra vintern med en utsikt över Gräsmyr i solnedgången 
 


Härliga färger på den bilden. Skulle gärna bo i stugen till höger i bild.

2013-11-27 // 08:24:08

Där är ju mitt hus:)

2013-11-27 // 19:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback