När livet leker

Luna och Zooki, två överlyckliga hundar idag när vi var på besök i Salusand :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Hej, Jag reagerade lite över att de tre bilderna längst upp har ett röd/blå/rosa färgstick. Minns du vad du hade för vitbalans? Vore kul att veta. Vitbalans molningt brukar bidra till att bilderna får en "varmare" ton. Bara en liten tanke och kanske ett fototips. :)

Svar: Hejsan. Jag tror jag hade vitbalansen på molningt. Och övriga inställningar var F 1/6, exponeringstiden 1/1000 sek, ISO 800 och jag fotade med mitt 50mm objektiv.Tänkte jag skriver in de andra inställningarna också så får du gärna ge tips om jag skulle gjort nått annorlunda :)
Camilla

2013-11-22 // 11:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback