Astor

Idag så fick vi träffa en sån sötnos!
Våran nya buskompis i hundgruppen. En ungersk vizsla på 5månader, Astor
Så himla söt med de alldeles för långa benen som halkade omkring på isen och med öronen som flaxade i luften.
 
 
 
 


Hej Camilla!
Jag följer fortfarande din blog troget! :)
Jag själv har bytt adress på min blog, så om du vill fortsätta följa mig på bloglovin så behöver du gå till lisetteskriver.spotlife.se för att få rätt adress! :)

Hur går allt annars med ångesten?
Jag själv har blivit sjukskriven just nu för att få bli frisk en gång för alla nu.
stor kram

Svar: Heej!Vad glad jag blir :)
Ska självklart lägga till din nya adress bland favoriterna! Vill inte missa nått :)

För mig är det fortfarande lite berg&dalbana i livet. Är sjukskriven än.
Men jag känner att jag hanterar ångesten bättre på vissa sätt. Däremot har depressionen tagit över mer senaste tiden. Har gått igenom en separartion i höst också som var jobbigt. Men jag jobbar vidare, både på insidan och utsidan.

Hoppas det också ska gå bra för dig med tillfrisknandet.
Kramar
Camilla

2013-12-01 // 14:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback