Skärtorsdag

Åh, vad dagarna är korta nuförtiden. Hinner inte ens hälften av vad jag har tänkt hinna.
Nu är iaf påskhelgen här så nu ska man väl försöka lägga lite saker åt sidan och vila upp sig.
Fast har ändå lite bilder att jobba undan men det ska nog inte ta för mycket tid.
Lite roliga saker är ju på gång nu också.
Kommer få några bilder publicerade snart. I två olika tidningar. Den ena fokuserad på foto och mitt fotograferande. Den andra lite mer om hälsa och om hur fotandet hjälpt mig komma på fötter efter att ha varit "utbränd".
Himla kuligt :) Dock ser jag inte framemot att se mig själv på bild i tidningen utan det kunde jag va utan. Har fått läsa ett utkast av båda artiklarna och det är riktigt konstigt att läsa så om sig själv. Fördrar väl att kika på från sidan än att stå mitt i centrum. Men det är ju tacksamt att någon tycker om det man gör :)
Kommer en liten arkivbild här. Längtan efter sommar sol och blomstertider är ju stor just nu.
Den här bilden är tagen en sommardag just efter att regnet slutat falla. Vattendropparna bildar små kristaller på blommor och blad. Det är ju underbart!
 
 


» Hanna

Du måste meddela mig när artikeln i hälsotidningen och vilken tidning det är, är ute. Jag köper direkt. :)

Svar: Det ska jag göra :) Fast det är ju liite pinigt och nervöst :S
Camilla

2013-03-28 // 11:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback