FRED

 Igår när jag var och fotade åt ridklubben fick jag fota 10 stycken fina ridskolehästar och även
några häst tjejer i form av styrelse och instruktör.
En av hästarna var den här charmiga killen som heter FRED
 
 

 


» Lotta

Hej fina bilder, fotade du Jolly oxå? :) skulle va roligt om du ville skicka bilderna på henne till mig isf då hon är min sköthäst :)

Svar: Tack! Jag minns inte riktigt namnet på alla hästarna jag fotade. Var tio stycken iaf och det kommer väl dyka upp nån bild på några av dom här då alla är klara så känner du igen nån så lämna en kommentar så mailar jag en bild åt dig isåfall :)
Camilla

2013-03-12 // 22:34:23
» Lotta

Har inte sett att du lagt upp några fler bilder men hon är mörkbrun/svart och har en stor bred bläs :)

2013-04-25 // 19:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback