OTROLIGT

För de som missat så lägger jag in en liten länk nu till både min andra blogg, hemsidan och framförallt min facebook sida som faktiskt har på mindre än 3 veckor fått över 100 Gilla markeringar och har haft 12 693 unika besökare sen starten.

Det är OTROLIGT! OTROLIGT!

Jag som har ett självförtroende som liknar ett utspottat och inkletat tuggummi i vägrenen, riktigt uselt med andra ord kunde aldrig ana att ens 10personer skulle kunna uppskatta det jag gör. Men detta är OTROLIGT! Och ni ska veta vad erat stöd ger mig, så mycket kraft och glädje! Stort Tack till er alla!

Tack också till ni som tar er tid att kika in här. Och till ni som lämnar så fina ord emellanåt! Det ger mig ett leende varje gång och det är vad som får mig att vilja fortsätta. Ni gör att bloggen lever vidare och får mig att vilja fota och skapa ännu mer.

Hoppas ni fortsätter följa mig. Återigen Tack för visat stöd!

Till min Facebook sida
 
Till min andra blogg
 
 
 
Till min Hemsida (fortfarande under uppbyggnad)
 


klart att folk gillar det du gör, du är ju super duktig ! :)

2013-07-04 // 01:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback