Movistars

Har fått lite smak för att filma.
Efter det som hände häromdagen då jag försökte få tankarna på annat än just hur dåligt jag mådde
så fick kameran komma fram. Istället för att fota testade jag att filma lite.
Endast för skojs skull och för att dokumentera det fina samspelet som pågick mellan
min fina barn och hundarna. 
Zooki är bara 11 månader än men redan så lyhörd och följsam.
Hon är inte bara omtyckt av mina barn utan även deras kompisar.
Här var det Jolins bästis Tuva som ville få prova träna med Zooki.
Zooki var helt underbar och så fin med barnen!
Även Amigo, 14veckor nu skötte sig ju snyggt men med han är det fortfarande lite mer lek som gäller :)
 
Det var himla kul att klippa samman en liten film. Detta var bara ett test men jag ska faktiskt försöka mig på att göra något lite snyggare snart :)


» Nina

Hej, vad roligt att du får uppleva det samspelet mellan hundarna och barnen. Det är helt underbart när det blir så. Det är en upplevelse för barnen att få vara med hundarna när de respekterar barnen så som det låter som att de gör. Har du foton på hur det var mellan barnen och hundarna med?

2013-07-21 // 08:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback