Kompis

 
Amigo vår lilla kompis :)
Växer så det knakar och blir stiligare och stiligare för varje dag.
Det här är ett riktigt favorit porträtt på grabben min. Han har varit en liten svår rackare att fånga på bild men just här var han så djupt försjunken i tankarna. Han såg ut att verkligen drömma sig bort där han satt på bryggan och tittade på vattnet :)
 
Idag fotade jag min söta Jolin igen. Blev en hel del bilder som jag nu ska kika igenom.
För er som vill ha en liten sneak peak så får ni titta in på min facebook sida ;)
http://facebook.com/camillafoto


» Tina

Vilken fin bild på din vovve :) Riktigt bra !!

2013-07-02 // 00:15:00

Vad sööt! :)

2013-07-02 // 09:21:48
» Sara

Hej! Vad stilig han är och mycke "fluffigare" än våran tjej, syns som du sa att dom är syskon :) mvh Sara

2013-07-02 // 17:55:27

Åh så fin bild! :)

2013-07-03 // 18:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback