Amanda & Olivia

Här kommer fler bilder på Amanda och Olivia.
De fina tjejerna som jag fotad i Baggböle för ett tag sedan.
Kanske kommer ni se mer av dom här på bloggen i framtiden också då vi kanske kommer ha fler
samarbeten ihop. Agneta fotade under kvällen lite "behind the scenes" bilder och dom
kan ni gå in och kika på hennes blogg HÄÄÄR  
Hon har även massa fler fina bilder att titta på så gör ett besök :)
Är så glad över att jag fått fota så många vackra ansikten den senaste tiden och jätte Tacksam till alla ni som velat ställa upp som modell. Jag hoppas ni är lika nöjd som jag med bilderna!
 
 
 
 
 
 
 
 


blev jätte fina bilder! gillar verkligen ljuset som du får i dina bilder.
skulle vara jätte kul att fota någon fler gång!

2013-07-31 // 01:23:57

Så vackra bilder!

2013-07-31 // 08:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback