4 små Hjärtan

Idag blev det en utflykt med mina 4 älskade
Jolin och Leon fick åka bakåt i tiden när vi besökte fäbodarna i Aspeå.
Ett ställe där tiden stått stilla sedan... ja väldigt länge. Årtal minns jag inte men stugorna är super mysiga.
Såklart var Zooki och Amigo med och inspekterade varje stuga dom med :)
Sen blev det även lite bergsklättring och skogsvandring då Jolin ville kika i alla små tavlor som satt uspridda och de innehöll information om skogens alla djur.
Ett mysigt ställe är det verkligen där.
Nästa gång hoppas vi dock på bättre väder och då blir det kanske en övernattning där.
Synd att kameran låg kvar i bilen men jag fångade iaf hur glada mina 4 hjärtan var efter besöket :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback