Sunny Heart

Ny vecka och Fototrissbanners
Denna veckas tema är
"Vad ligger dig varmt om hjärtat"
Jag funderade riktigt länge, hjärtat rymmer ju så mycket!
Jag tänkte såklart på mina barn, familj, min hund, andra fina personer som betyder mycket,
hobbys, kärlek till dem som inte finns bland oss längre, träningen jag inte kan leva utan,
funderade till och med på choklad (det om något kan jag inte kara mig utan :P)
Men i slutändan så stod det självklart. Det är omgivningen, vyerna, årstiderna
himmel, jord och vind i håret. Jag ser det, känner det, kan känna doften av det, upplever det.
Allt det jag finner jag när jag vandrar i naturen.
NATUREN ligger mig varmt om hjärtat
Så mina tre bilder blir på naturen i olika utseenden.
 
 
 
 
Denna vecka tävlar man även om ett presentkort hos VING värt 3000:-
Jag har rest aldeles för lite i mitt liv och har många platser som jag vill se.
Skulle bla. gärna vandra på de kritvita stränderna i Jamaica


Det var tjusiga foton du visar i din triss.

2013-01-22 // 00:59:52

Jag är så avundsjuk på hur du bor, det verkar vara så otroligt vackert !

Svar: Det finns några smultronställen :) Men jag tycker det verkar vara så mycket mer blandad och finare natur söderut. Antar att gräset alltid är grönare på andra sidan staketet :P
Camilla Lindgren

2013-01-22 // 09:03:39
» Angus

Gillar mittenbilden massor!

Svar: Vad kul att höra, Tack snälla :)
Camilla Lindgren

2013-01-22 // 11:57:20
» Nico

Oh, så vackert!!!

2013-01-22 // 13:54:49
» Malin

Jätte fina bilder, sista var otrolig! :)

2013-01-23 // 00:35:23

Ja, naturen är verkligen både fantastisk och magisk!! Fina bilder!

2013-01-24 // 00:14:14
» Maria

Så underbara bilder. Jag tyckte mest om den första för de gröna färgerna :-) och att det ser ut som ett sagoland! Lycka till i tävlingen.

2013-01-24 // 18:03:42
» Annie

Åh, så magiskt! :-D Älskar din triss!

2013-01-29 // 21:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback