Small things

I det enkla och lilla finns oftast den vardagliga guldkanten.
Jag brukar vilja försöka fånga det som bidrar till den guldkanten på bild.
Man kan se så mycket vackert om man bara tittar.
Jag tar nästan alltid med kameran när jag promenerar i skogen (vilket är varje dag)
Det finns så mycket fint att fånga.
Och vad lugnar mer än att gå ut i naturen och bara vara en stund.
Såklart med sällskap av den bästa vännen, 4fotingen :)
Det är en guldkant för mig.

 
 
 
 


Jätte vackra bilder :)
Saknar snön här hos oss, finns inget kvar.
Bara grått och blött :/

Svar: Tack :)Vad konstigt det kan va i vårt avlånga land.Vi har jätte mycket snö. Var och gick på skoterspåret idag med Zooki och vintern har just börjat bli som bäst här.Såg på en annan blogg att gräset var framme söderut och det är bara januari. Men det kanske kommer lite mer snö innan den riktiga våren kommer iaf.
Camilla Lindgren

2013-01-06 // 13:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback