Silent

 
 
En helt ny kategori.
Försökte mig på lite annorlunda fotografering för mig.
Hade en tanke i huvudet som jag försökte få på bild.
Ni får själva tolka bilden som ni vill.
Var iallafall roligt att testa fota med lite annan inriktning och vinkel.
Det var en utmaning att försöka säga något med bilden. Man fick tänka och jobba lite mer.


» Nico

Men gud sån bra bild!! Kraftig och mycket känsla. Handen uppe till vänster såg skrämmande ut :)

Svar: Tackar :)
Camilla Lindgren

2013-01-02 // 22:29:21

Grym bild!!!

Svar: Tack så mycket :)
Camilla Lindgren

2013-01-03 // 09:09:03
» penny

Otroligt häftig bild!!!

Svar: TACK :) Den var rolig att ta också fastän lite knepigt då man inte har ögon i nacken hihi :P Men kul att jag fick ett resultat av bilden jag hade i huvudet iaf :)
Camilla Lindgren

2013-01-07 // 11:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback