Isvak

Idag fick kameran komma upp ur väskan ynka 5 sekunder. Hjälp, vad kallt det var!
Jag rastade Zooki en sväng när jag var i stan och vi gick förbi några ankor.
Där låg dom och simmade i vattnet och termometern visade -20!!
Jag tog några bilder på dom. Var så himmla  stel i fingrarna, dom blir till sten och helt orörliga när dom fryser så jag var väldigt snabb. Inte helt nöjd med min insats då jag upptäckte nu i efterhand att jag hade för lång slutartid.Grrr! Men ljuset var vackert. Bjuder iaf på några iskalla bilder.
 
  
 
 
 


» Lina

Jag tycker det var jätte fina bilder. Vackert fångat :)

Svar: Tack så mycket snälla du :)
Camilla Lindgren

2013-01-18 // 07:09:47
» Angus

Nummer två gillar jag, fint med lång slutartid ju!

Svar: Tack snälla :)Det blev väl Ok bilder. Är väldigt självkritisk. Jag hade velat "frysa" vattendropparna lite mer. Men det var för kallt för att pröva sig fram så mycket utan jag tog bara en chansning :)
Camilla Lindgren

2013-01-18 // 11:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback