Finaly some rest

Landar ÄNTLIGEN i soffan efter en lång men också väldigt trevlig dag.
Idag har jag bla. varit iväg på näst sista allmänlydnadskursen. Jag och Zooki ska
nog efter den här avslutas fortsätta vidare i tävlingslydnad.
Det trodde tränaren vi var redo för. Jag är däremot lite mer nervös men det ska bli kul att prova på :)
Även om jag kanske inte har tankar på att tävla med henne är det roligt att arbeta lite med henne.
Man får så mycket tillbaka och kontakten stärks i samarbetet.
Blev även en spontan promenad med två trevliga vovvar från kursen i ett jätte vackert vinterland.
Tyvär låg kameran kvar hemma och det fick jag ångra ännu mer när jag på vägen
hem mötte så himla söta rådjur som till och med stod kvar när jag stannade bilen och tittade på dom :/
Eftersom dagen har gått i ett vovve tema så får det bli lite bilder på min favorit 4foting.
Zooki
 
 
 


va fin hon är :)
roligt att hålla på med lydnad, det hade jag velat med zeke.

Svar: Det är riktigt kul att arbeta med lydnad. Jag har aldrig jobbat så med någon hund tidigare men Zooki svarar så bra och tycker det är roligt så jag ska försöka fortsätta lite iaf :) Hon är ju liten än och har tonårstiden framför sig så vi får väl se hur det går :)
Camilla Lindgren

2013-01-20 // 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback