Peppad

Idag var jag så peppad då jag skulle iväg och fota super fina vovvar. Saluki.
Det var en av de som svarat på min intresseförfrågan tidigare som ville få sina vovvar fotade.
Tyvär blev det inte så idag då sjukdom kom emellan men vi ska försöka boka in en dag nästa vecka istället så jag får peppa mer till dess :)
 
Istället så kom jag att fota något helt annant än 4fotingar. (ja förutom den lurviga sötisen nedanför:))
Vem som fick fastna på bild istället får ni se vid ett senare tillfälle men jag kan lova att det är en söt liten filur :)
En av de inneboende till den här filuren är den här söta missen som jag såklart också knäppte ett kort på för man kan ju inte låta bli att hålla in den där knappen. KLICK, KLICK!
 


» Nico

Vad söt bild! Synd att det inte blev någon fotografering idag då. Jag var så nyfiken på att få se bilder från den :)

2013-02-20 // 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback