MARIE

En bild på Marie från i höstas, mitt allra första "modelljobb". Stackaren låg här aldeles kall och något blöt i mossan. Strongt gjort och fin blev ju bilden också :)
Appbropå(?) jobb så har jag fått svar på min förfrågan om vovvemodeller. Några privata som vill fota sina hundar och även ett hundpensionat :) Kommer bli jätte roligt men jag är lite nervös också. Tänk att det alltid blir så mycket mer allvarligt då man sätter ordet "jobb" på det. Men jag är verkligen jätte glad och tacksamm för att få chansen och jag hoppas alla ska bli super nöjda med bilderna för jag vet att jag kommer ha jätte skoj med att både fota och titta på dom sen.
 
 
 


Det kommer gå super bra! Du är ju så duktig :)

2013-02-15 // 00:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback