A new beginning

Nu startar jag på nytt.
Efter en separation och mycket som hänt så bytte jag för en tid sedan mitt efternamn.
Lite som en nystart och det var även ett minne av min pappa som gick bort när jag var mindre.
Känndes bra att ta hans namn.
Nu har ju bloggen inte riktigt hängt med i namnbytet.
Det krångliga med blogg.se är ju även att man inte kan ändra adressen på den nuvarande bloggen.
Och jag stör mig lite på att bloggadressen just nu eftersom den har fel namn.
Därför blir det nystart även för bloggen.
Både kul och drygt. Alla gamla inlägg förvinner ju.
Men jag ska försöka uppdatera den nya med en del favorit inlägg som en start.
Sen hoppas jag ni alla hänger med över dit :-)
 
 
http://clpicture.blogg.se


» Karin

Men går det inte att importera inläggen på nåt sätt? Det går iaf från blogg.se till wordpress...

Svar: Jag försökte med det men som jag hittade när jag sökte på nätet så gick det bara flytta mellan blogg.se och wordpress. Gick inte flytta inom samma plattform. Och det upptäckte jag ju såklart efter att jag redan startat den nya :/
Camilla

2013-12-19 // 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback