Glatt Skratt

Några bilder som jag stannade av och fotade under en promenad inne i stan.
Man fotar ju oftast ankorna eller gräsänderna när man är vid parkerna  men den här gången fokuserade jag på måsarna. De är ju söta också, framförallt glada då de skrattade non stop ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Fina bilder på måsarna. Den sista blev favoriten :)

2013-04-26 // 11:57:51
» Tina

Snyggt fotat !! Klara fina bilder och bra skärpa. Ett litet fototips på första bilden. Något som jag tagit till mig på senaste tiden. Att beskära bilden något. Tipset är att beskära bilden så att rumpan på den andra måsen försvinner. Annars så tyckte jag den första bilden var kanon. Jag gillar också den fjärde bilden jättemycket. Än en gång finfina bilder.

2013-04-26 // 19:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback