More of babygirl ZOOKI :)

Idag firar Zooki HELA 9veckor :) Hon har börjat kunna sitt namn och kommer springandes på sina aldeles för stora tassar :) Snubblar hela tiden då hon försöker skynda sig fram så glatt :P Det är så sött <3
Har säkert fotat ett par hundra bilder på Zooki redan, idag följde kameran med på då vi var ute på en liten skogspromenad.
 


så söt att jag blir tokig ! :)

2012-10-17 // 22:29:05

Så himla söt =)

2012-10-17 // 23:25:23

Åh vilken känsla i bilderna! Man blir alldeles varm i kroppen. Och tack för din fina kommentar på min blogg!

Svar: åh, TACK !och varsågod :)
Camilla Lindgren

2012-10-18 // 00:06:14
» Tina

Så liten söt hund det är. Kan tänka mig var kamerafokusen ligger just nu :)

Svar: hihi...ja, det lär hinna bli myyycke bilder på henne :P
Camilla Lindgren

2012-10-18 // 00:18:46
» Bea

Hur sjukt är detta? Ser din blogg dagen jag tar hem min nya valp och får se att din och min är födda samma dag! :D Kul!

2012-10-18 // 17:15:58
» Jenny

Vilka superfina hundfoton! Och så söt valp. Den tredje bilden är underbar :)
Tack för fina ord om min blogg!

2012-10-18 // 19:42:27
» cissi

Vad är Zooki för ras? Hon är så sjukt lik en av mina hundar som är en blandning av schäfer och bordercollie! Kan det möjligtvis vara en likadan? Hon är väldigt väldigt söt! Hade nyss en egen valp, schäfer/siberian husky som var helt galet söt och grymt busig, nu är hon ett och ett halvt år och fortfarande min lilla valp trots att hon blivit väldigt stor! Du har en jätte bra blogg som jag faktiskt klickar in på nästan varje dag! Keep up the good work!

Svar: Åh, vad kul att du tycker om bloggen :) Jätte kul att höra! Ska kika in hos dig också :)Zooki är en lite udda blandning :P Hon är en mix av labrador, golden retriver, schäfer och leonberger. Pappa va leonberger och mamman blandras. Alla hennes syskon var ljust gula med det typiska leonberger ansiktet men Zooki var det svarta fåret i kullen :P hihi...
Åh, det låter som du har en väldigt stilig vovve med den blandningen :) Både schäfer och husky är ju sånna vackra hundar.
Camilla Lindgren

2012-10-20 // 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback