Memories of the summer sun

TTTAAACK! Alla fina sötizar därute som har klickat in här idag. Är så glad och tacksam för era fina kommentarer. Det är så roligt att ni gillar mina bilder och om ni anade vad mycket det betyder.
FOTO har varit mitt glädjeämne och mitt fokus genom en personlig och svår tid i livet och att det en dag skulle kunna glädja någon att se mina bilder var inget jag kunde tro förut.
Så TACK för alla fina ord! Det värmer. 
 
Bjuder på minnen från sommaren. Kan inte annat än att längta tillbaka då vädret här har varit SVINKALLT, blåsigt och snöblandat regn heeela dagen. Ursch :/ 
Min mysiga och otroligt busiga son Leon, 2år får värma hjärtat ikväll :)
 


vilken otroligt fin lite pöjk du har! :) börjar ju nästan längta själv nu efter en egn bebis haha!<3

2012-10-17 // 09:44:42

vilken otroligt go/ball liten pojke! :)

2012-10-17 // 15:38:36

aaw va söt!:)

2012-10-17 // 15:40:31
» Angus

Åh vilka fina bilder! Älskar redigeringen!

Svar: Tack :)
Camilla Lindgren

2012-10-17 // 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback