Majestätisk

Här kommer lite bilder från mitt andra uppdrag igår.
Det var att fota lite bilder på en väldigt sällsynt ras i Sverige. Här finns bara 40st av rasen och Linda äger två av dom. Rasen heter Cau De Bou och det är en vacker och majestätisk ras. De är så ovanliga att dom inte har någon egen rassida än men de tillhör istället  KGBV (Klubben för gårds och boskapsvaktare) www.kgbv.se
Lindas kennel heter Saltyflakes Kennel www.mullsjobergets-amstaff.se Hon har inte bara Cau De Bou utan även amstaff och en super söt fralla (fransk bulldog)
Här presenterar jag Freke´s Absalon (Abbe)
Följ mig gärna med Bloglovin eller GILLA min sida på Facebook :)


» Sanny

Verkligen kunglig. Så vacker! Jätte fina bilder du tar :)

2012-10-19 // 10:01:48

Vilken häftig och vacker ras ! :)
Så fina bilder.

Svar: Tack. Ja, den är verkligen fin. Inte så jätte stor men mäktig , lite exotisk på nått sätt :)kanske för man aldrig sett den förut, och det är super fina hundar.
Camilla Lindgren

2012-10-19 // 10:32:56
» Tina

Fina bilder på både hund och katterna i förra inlägget :)

Svar: Tack, tack :) Det var gosiga djur att fota :)
Camilla Lindgren

2012-10-19 // 10:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback