Love to faults is always blind, always is to joy inclined. Lawless, winged, and unconfined, and breaks all chains from every mind.

Rostiga kedjor tycker jag om att använda i bilder.
För ett tag sedan fick jag fotografera denna fina tjejen. Då använde vi oss av just kedjor och en jätte kul miljö att fota i. Ett mörkt gammalt höloft. En spontan fotografering men den absolut roligaste hittils.
Tyvär försvann många bilder då min dator kraschade så har bara dessa kvar att bjuda på som jag har lyckats behålla tack vare bloggandet, fanns ju kvar på min gammla blogg. Riktigt bra som säkerhet det här med blogg ändå :)
Och det var mitt i den norrländska vintern här så stackars Elin fick nog frysa rejält, vilket inte syntes så hon var jätte duktig. Jätte kul att fota henne. Är själv inte 100% nöjd med min insats som fotograf då jag hade velat ha klarare bilder. Men jag lär mig ju och idag skulle det nog bli lite bättre. Har ju heller inte så mycket utrustning som reflektiorer eller lampor att jobba med.  Får skaffa en försöksmodell igen och göra om det för att jämföra då och nu, det vore kul :)


» Hilma

Väldigt fina och lite kusliga bilder! :)

2012-10-16 // 20:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback