Little Miss Zooki

Från och med idag så kommer ni nog få se en hel del bilder på den här lilla varelsen.
Det är vår nya familjemedlem ZOOKI. Hon är nyss fyllda 8 hela veckor :) Och har nyss flyttat hem till oss.
Har inte hunnit med att fota henne så mycket då hela dagen har bestått av en lång resa för att hämta hem underverket. Men några bilder fick jag iaf och fler lär det bli :)
 
Blev även överraskad idag då telefonen ringde och jag svarade. Det var nämligen Sveriges Radio som ringde. De hade av en händelse hittat min blogg (den andra " http://blogg.vk.se/camilla-photo-moments ") Och de undrade om jag ville delta i deras morgonprogramm för att prata om fotografering och hösten.  Jag tackade ja, men HJÄLP vad nervös jag är nu.... får hoppas jag inte gör bort mig i direktsändning imorgon :S
 
ZOOKI


» Tina

Ohhh !!! Vilken sötnos :) Förstår om det blir många bilder. Vad roligt med uppmärksamheten av din förra blogg. Nu ska jag kolla in den :)

2012-10-12 // 09:20:43

Vilka underbara hundbilder, har försökt med våran Bosse men det är riktigt svårt att få till ibland.

2012-10-16 // 19:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback