It is the sun shining on the rain and the rain falling on the sunshine. It´s everything...

Jolin en sensommar dag.
Jag fotar och fotar och fotar barnen. Blir ju mycket spontana och "händelse bilder" men jag tycker om att lägga lite mer tid ibland på att fota dom något mer "genomtänkt" eller vad jag ska kalla det. Tycker det är kul att fånga både dom och årstiden. Man kan se vad som händer både i naturen och med dom som växer. Man kan aldrig riktigt styra barn på foto, det skulle se så onaturligt ut och skulle inte vara kul. Själv brukar jag göra det till ett litet äventyr och sen får kameran följa efter. Vill dom kika in i kameran så gör dom det, jag fotar dom precis som dom är.  Det blir busigt och lekfullt.
 


Så fina bilder :)

2012-10-10 // 09:51:48
» moa

Superfina bilder! :)

2012-10-10 // 11:40:30
» POOS

Superfina foton! Den sista är riktigt fin :)

2012-10-10 // 12:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback