Gosiga små monster

Åååh vilket mysigt fotojobb jag fick idag. Har fått fota jätte söta små missar :)
Matte Linda ville ha några pix på sötisarna innan de ska flytta hemmifrån och jag ställde mer än gärna upp :)
Fick då också fota hennes två super fina hundar som är en väldigt sällsynt ras här i Sverige, endast 40st finns här och Linda har 2 av dom. Men de bilderna får ni se senare.
Checka in sötis monstren :)


åh nu blir jag avis !
en av dom där sötnosarna skulle gärna få flytta hem till mig :)
helt underbara bilder !

Svar: Tack.Ja, dom var super gulliga. Sådär lurviga och gosiga :) Fick hålla mig från att inte stoppa ner en i fickan innan jag gick :P
Camilla Lindgren

2012-10-18 // 22:40:42
» POOS

Gud vilka sötnosar!
Jag är faktiskt i ett skede där jag försöker övertala min sambo att införskaffa en ny familjemedlem.
Hade gärna haft en pälsboll med fyra tassar att mysa med på kvällarna :)

Svar: Hihi, ja dom var jätte söta. En fyrbent vän är en riktig vän! :)
Får hoppas att du lyckas övertala han.
Camilla Lindgren

2012-10-22 // 10:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback