4benta Pix :)

Idag har jag varit och träffat mitt trevliga hundgäng. Haft bara roligt. Grillat, promenarat och druckit kaffe i den sköna solen. Backen är vit här i norr och det har till och med lagt sig lite is på sjön.
Har haft sånna kalla nätter men till veckan så tinar det nog bort tror jag. Får bara inte vara dags för vinter riktigt än, vill ha höst ett tag till.
Några bilder på de fina hundarna blev de :) (Hoppas jag ska kunna uppdatera med lite fina snöiga pix imorgon. Har tyvär haft något fel med våran uppkoppling senaste dagarna.)
 
 
 
 
 
 
 


Helt fantastiskt fina bilder på så gulliga vovvar !

Svar:
Camilla Lindgren

2012-10-29 // 07:52:44

vilka söta! :)

2012-10-29 // 12:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback