To Love beauty is to see light

Inte riktigt nöjd med bilderna men jag bjuder på det. Jag blir nog aldrig nöjd eftersom jag är så självkritisk.
Har inte hunnit va ute och fota något på ett par dagar. Dagarna går så fort och jag har mycket fokus på andra saker nu också. Lite spännande saker som involverar fotandet, säger inget säkert ännu så jag håller er på halster lite :)
Sen så är jag lite uppslukad av Zooki och det som händer kring henne. Imorgon ska vi åka och kika på när en vovve kompis till Zooki tränar rally lydnad. Få se om det är något för oss också.
Har även fotokursen imorgon och då ska jag testa på att jobba i studio, det blir riktigt spännande :)
Meeen, jag ska se om jag inte hinner med att fota litegrann  för mig själv också.


» Sami

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Camilla Lindgren

2012-11-14 // 09:59:32

Älskar första bilden! Super fin :)

Svar: Tack :)
Camilla Lindgren

2012-11-14 // 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback