Tallbergsbroarna

Den gammla tågbron i Tallberg är väldigt fin. Jag stannade av och skulle fota lite där idag då jag lix var ute och körde för att göra bort lite av kommunens fotojobb.
Tyvär var vädret inte det bästa, grått, tät dimma och jag hann bara ta kring fem bilder så började det regna. Men jag ska åka dit igen och hoppas få en riktigt bra bild.


Tyckte den här med dimman var riktigt häftig :)

Svar: Tack, jag ska försöka i framtiden fånga den i solnedgång. Kommer nog va riktigt snyggt. Är ju faktiskt den bron som de hoppar bungyjump ifrån i gevalias kaffe reklam "när du får oväntat besök" :P
Camilla Lindgren

2012-11-03 // 22:23:20

Det blev ju väldigt bra !!

Svar: Tack :) Önskar jag kunnat använda mig av ännu längre slutartid också men dimman (som annars va ganska fin) förstörde lite för mig där. Men ska göra fler försök :)
Camilla Lindgren

2012-11-03 // 23:48:43
» Mona

Jätte vacker bild. Gillade dimman som svävar ut under bron :)

Svar: Tack så mycket
Camilla Lindgren

2012-11-04 // 00:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback