Sunset by the lake

En super fin promenad igår då solen sakta gick ned. Det var så fint vid Mullsjön så jag och Zooki stannade och fotade lite grann.
(Jag hoppas bilderna är som dom ska i propotionerna och så eftersom jag haft problem med uploaden på blogg.se, det har bara krånglat och bilderna har bytt strl, blive utdragna m.m????)
 
 
 


» Nico

Men wow va vackert!

Svar: Tack :)
Camilla Lindgren

2012-11-07 // 08:13:51

Det ser bra ut med uppladdningen. Jag ser att isen börjar lägga sig på sjön. Fina bilder :)

Svar: Tack :)Ja, börjar va lite is. Nätterna är kalla här så det hinner frysa en hel del.
Camilla Lindgren

2012-11-07 // 10:26:36

Så himmla vackert det var!! Du har tagit jätte fina bilder. Vad duktig du är :)

Svar: Tack :)
Camilla Lindgren

2012-11-07 // 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback