Studio Fotografering

Studiofoto var grymt kul. Ganska mycket man ska tänka på också. Det är inte bara att ställa sig framför en vit bakgrund direkt utan mycket med ljussättning och inställningar. Jag har ju fotat mest djur och natur hittills men skulle vara så kul att ha en egen studio. Får hoppas vägen bär dit kanske.
Ville ju visa er mitt allra första riktiga studiofoto som blev på Sara (hoppas de är Ok att jag publicera det annars kan jag plocka ner de)
Och igen, Medborgarskolan är  så himmla bra och roligt att få läsa på. Rekomenderas, och dom har ju verkligen ett brett kursutbud. Finns nått för alla.


» Nico

Vad roligt de måste va att få prova :) Snygga bilder också. Va så varmt ljus i den med färg.

Svar: Tack så mycket :)
Camilla Lindgren

2012-11-14 // 00:33:00

De va ju fina första försöks bilder :)

Svar: Tack :)
Camilla Lindgren

2012-11-14 // 06:27:33

Det blev väldigt bra. Bra känsla i färgen och även den svartvita :)

Svar: Tack :) Otroligt roligt att testa. Nu vill man ha en egens tudio ju :)
Camilla Lindgren

2012-11-14 // 09:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback