Små tomtar

Då man fotar barn kan bilderna verkligen bli lite varierande som den här nedan :P
Det här får bli en liten sneak peak på min "tomte fotografering" med barnen.
Årets julkort kanske :P Leon var verkligen med på noterna här och Jolin var i drömmarnas trädgård tror jag, hihihi
Men så kul med dessa bilder, dom man kommer ihåg mest sedan. Ögonblicksbilderna :)
 


Vilken gullig bild och vad söta barn du har :)

2012-11-28 // 00:14:04
» penny

Tack för din goa kommentar, blir så glad när man får feedback på sina foton :)

Vad skoj med julfoton, såg att du fick till några jätte bra i inlägget ovan ;) Men det kan verkligen vara svårt att få med ungarna ha ha. Jag tänkte försöka ge mig på julfotografering med mina barn och jag har fyra, får se hur det ska gå :) Någon typ av muta ingår i planen hi hi

Ha en fin dag

Penny

Svar: Vassego :) Du har ju så fina foton så dom förtjänar ju beröm :)
Haha, ja. det blev både bra julfoton och de där julfotona som kanske inte blev riktigt som man tänkte ;)
Mutor är bra att ha, tålamodet brukar bli lite längre hos dom små om man gömmer något i bakfickan :P

Trevlig helg till dig och ha en fin första advent!
Camilla Lindgren

2012-11-29 // 11:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback