Let the rain sing you a lullaby.

Redigerings marathon är vad jag har haft idag. Pjuh!  Har plöjt mig igenom mer än hälften av alla bilder som jag ska göra åt kommunen. Allt som jag har fotat hittills är så gott som klart så då är det en del kvar som jag ska ut och fota och några porträttfoton och gruppbilder som jag måste boka in. En del gjort men en hel del kvar också.
 
Men jag hann iaf stanna bilen och fota lite påväg hem idag. Får se när jag hinner titta på dom, inte ikväll iaf. Är såååå trött nu så nu blir det ett avsnitt av super spännande serien "Homeland" och sen god natt.


sv. Tack Camilla! Nu blev jag glad :)

Fin macrobild.
Det är ju roligt att redigera, men förstår att du blir trött efter en hel dags arbete. I somras fotade jag mycket hästtävlingar och då var det samma sak för mig. Man tröttnar lite efter ett tag ;)

2012-11-06 // 19:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback