KLICK KLICK

 
Bjuder på de här bilderna trots att jag faktiskt inte blev riktigt nöjd med dom. Ville fånga snöflingorna och frosten men det blev inte som jag hade tänkt mig i slutändan. Ja,ja...man hinner inte fördjupa sig riktigt så mycket då man är ute med barnen. Det är mer KLICK,KLICK KLICK och sen är det över :P
Har en hel del jobb med kommunens bilder nu (lite boring måste jag erkänna ;)) men hoppas jag hinner bege mig ut på liten fotorunda själv snart igen. Tills dess fångar jag det lilla jag hinner när jag är ute.


Vackert :)

Svar: Tack, tack. Var en fin dag att fota på :)
Camilla Lindgren

2012-11-01 // 14:42:37

Måste bara få säga WOW vilka fina bilder! Jag tycker du ska vara väldigt nöjd med dem :) Duktig du är!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir :)
Camilla Lindgren

2012-11-01 // 15:39:18
» Koffe

Det är inte alltid man blir nöjder. Men få säga att jag tycker om dem!

Haha ja visst händer det att KLICK, KLICK, KLICK, KLICK ..och sen så är det över. Man får liksom inte stressa igenom det utan ta den tid det tar :)

Svar: Tack :) Näe, man vill helst komma in i "fokus" både i huvudet och med kameran då man ska fota. När jag har mina två rackar ungar med mig så brukar det inte alltid gå sådär jätte bra dock :P Men man får ta tillfällena som bjuds.

Och jag var inne på din blogg. WOW vad duktig du är!
Landskapsbilderna, perfect :) Öga för konst syns det att du har. Riktigt vackra bilder :)
Camilla Lindgren

2012-11-01 // 17:43:34

Tack vad kul att höra! :D

Dom här bilderna ovan är jättefina. :)

2012-11-01 // 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback