I wish I had some zoom

Hade maassor av små fåglar i trädgården idag (sidensvansar?)
Passade på att försöka få något bra kort på dom.
 ÖNSKAR verkligen att jag hade ett mycket bättre objektiv till kameran.
Mitt duger ju inte till att Zooma särskilt bra alls.
Men jag kröp och krälade över gräsmattan, gömde mig bakom buskar och träd för att komma så nära jag kunde.
Tur man bor i skogen där ingen ser hur löjlig man kan se ut :P
Har försökt uppdatera headern på bloggen också.
Vet inte om jag blev riktigt nöjd, kan inte sådär jätte mycket om photoshop men jag gjorde ett försök :)


Det blev ju kanonfina bilder trots att du var utan zoom :)

Svar: Tack :) Man är ju självkritisk förstås och jämför sig med alla andra. Men man får göra det bästa av det man har helt enkelt. Viktigast att man har kul :)
Camilla Lindgren

2012-11-02 // 07:42:03
» Sami

Fina bilder på sidensvansen :)

2012-11-12 // 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback