Beautiful Life

En impulsiv fotning.
Hade kameran med mig ut idag men fann som ingen ispiration. Den kom sen då jag fick en liten bild i huvudet. Drog fram ett lakan som jag kastade ett av mina halsband på.
Inget märkvärdigt, kanske lutar det  lite åt "stilleben" hållet. Försökte få en lugn känsla i bilderna iaf.
Resultet blev såhär.


» Mona

Så vackert!!

Svar: Tack :)
Camilla Lindgren

2012-11-15 // 22:26:31

Så vackert och älskar texten på smycket :)

Svar: Tack :) Ja, den är fin. Påminner om texten från en av mina favorit filmer Moulin Rouge :)
Camilla Lindgren

2012-11-15 // 22:41:43
» Jenny

Så fina bilder! Nr.2 blir min favorit med hjärtat. Men alla bilder var såå vackra!!!

Svar: Tack, tack :)
Camilla Lindgren

2012-11-16 // 07:11:09

Så enkla medel att få lite kreativ fotografering. Jag fastnar för fjärde bilden där kedjan speglar av sig i smyckesbrickan.

Svar: Tack :)Ja ibland behövs det inte så mycket utan bara fantasi för att få det man vill :)
Camilla Lindgren

2012-11-16 // 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback