Tredje Advent

Här har det inte blivit mycket uppdaterat i helgen. Har inte fotat så mycket, vädret har inte lockat mig direkt och det har varit en del andra saker att ta itu med.
Har haft en trevlig helg iaf med en massa hund på schemat. Igår så hade vi hundträff på ett väldigt fint ställe. Idag så har jag och Zooki varit på kurs och tränat så mycket att även jag blev aldeles matt :P Men det går riktigt bra för min tjej och kanske ska vi sikta på tävlingslydnad i framtiden, tränaren trodde verkligen det skulle passa :) Får se vilken väg vi kommer ta. Det är roligt iaf att jobba med Zooki, hon är så duktig.
Nu så tänder vi det 3 ljuset, en vecka kvar till jul. Man kan verkligen börja se framemot julen, ledigheten och en massa mysiga dagar med familj och vänner i ett snöigt landskap :)
 
 
 


» Nico

Fin, fina och mysiga bilder. Låter roligt med vovven också, hon växer fort :)

2012-12-17 // 01:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback