Tidig sommar

I Miss the warm summer. Särskilt nu då det snöar "lapphandskar" utanför. Det här mellanläget är mindre roligt, just då snön har kommit fast det är för lite för att kunna åka skidor och skoter men för mycket för att kunna promenera ostört överallt. Well,well. Ser ut att bli en vit jul iaf :)
Ett självporträtt på mig, tror det var kring min födelsedag faktiskt. Tidig sommar, och jag undrar fortfarande varför jag klippte håret. Sånt dilemma va :P
Ikväll kommer de nog upp några sista bilder ur mitt svart/vita tema så kika in då :)
 


» Nina

Så himmla fin bild. Du är så vacker :)

Svar: Tack så mycket :)
Camilla Lindgren

2012-12-12 // 16:28:16

Så vacker, dina ögon verkligen lyser :)

Svar: Tack snälla :)
Camilla Lindgren

2012-12-12 // 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback