Tema Svart/vit

En liten bild från några bilder jag jag tog på mina små monster här hemma :) Kommer bli ett svart/vitt tema här på bloggen idag :)


Wow, vilket fint foto! Vad använder du dig av för utrustning?

Svar: Tack snälla :)Jag har bara en canon eos 1000d, (inte den nyaste direkt men den funkar) och på den här bilden har jag använt standard objektivet 18-55mm.
Har ingen studio (men viiill ärna så gskaffa en hemmastudio:)) Här ligger Jolin bara på golvet på en fårfäll i vardagsrummet och jag har lagt omkull två lampor på vardera sida som lyser mot henne. Såg i efterhand att det blev lite för ljust men det blir bättre nästa gång kanske :)
Camilla Lindgren

2012-12-07 // 13:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback