Snö på nosen

Snö, snö, snö. Idag har det snöat ordentligt.
Blev så himmla fint ute i skogen. Massa fin nysnö som ligger på trädens grenar. Hinner jag så ska jag försöka gå ut i skogen och fota lite natur pix imorgon. Jag ska se om jag hinner med den lilla förfrågan som jag fick idag också, ska fota en ID-bild åt en fin tjej :)) Det blir roligt och får jag så ska jag se om jag inte får ta lite fler fina porträttbilder på henne också ;)
 
Idag så har jag haft träff med min hundgrupp och då blev det lite kort tagna. Snöade lite så jag ville inte ha framme kameran för mycket med risken för att den skulle bli blöt. Men några fina bilder fick jag.
Det är ju så kul att fota de glad vovvarna som har så buskul med varann :)
 
Så kvällens pix får bli just på några hundar ur min fina hundgrupp :)


Älskar dina hundträffs kort :)
De två första var helt underbara med det korta skärpedjupet.

Svar: Tack. Det är kul att fota dom. Man skulle kunna stå och fota en hel dag på alla de vackra hundarna :) Längtar till man får ta lite sommar pix också på alla fina hundarna springandes över en grön äng.
Camilla Lindgren

2012-12-01 // 22:11:11

Finfina bilder på vovvarna. Tredje och näst sista föll jag för.

Svar: Tack :)
Camilla Lindgren

2012-12-01 // 22:43:58

Superfina bilder...den första är bara så härlig! Vilken sötnos!! :O))

2012-12-03 // 00:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback