Röd

Efter den här snöiga dagen med både prommis och löpning så vilar mina ben i soffan. En" chilla, softa" kväll blir det nu :)


Åh, tack för din fina kommentar. Det känns jätte skönt att man inte är ensam. Rent logiskt vet jag ju att jag inte är ensam, men man vill nästan som ha ett "kvitto" på de.

Just nu har jag ingen grej som är "bara jag", förut hade jag att dricka ett eller 2 glas vin men jag försöker att inte göra det, det är ju inte direkt det hälsosammaste. Jag har tappat bort mig själv och mina intressen, men det kommer väl med tiden kanske.

Stor kram till dig för din styrkande kommentar, den ska jag spara på datorn och läsa när det känns mörkt!

2012-12-02 // 18:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback