Reflektioner

Sent ute i denna veckas Fototriss men här kommer min tolkning av temat REFLEKTIONER.
Jag valde att bygga min triss på reflektioner över året som gått. Det blir en liten Reflektion över 2012 och det tyckte jag passade bra nu när nyåret närmar sig :)
 
Jag börjar vid sommaren då vi blev en familjemedlem till :) Blandis tjejen Zooki kom till oss. Här 9v gammal och vilandes i solen på stranden vid vår sjö.
 
Hösten spenderades med många fina promenader i skog och mark. Mina barn älskar att leka och äventyra ute i naturen. Det finns mycket att upptäcka.
 
 
Och såhär vid årets slut njuter vi av vackra vinterdagar utomhus med knarrande snö under skorna och frostbitna kinder :)
 
Den röda tråden i temat blev helt oplanerat (märkte jag såhär i efterhand)  att vi tycker om att vara ute året runt :P
 


Det blev an bra sammanfattning av dina reflektioner :)

Svar: Tackar :)
Camilla Lindgren

2012-12-13 // 11:36:23

Fina reflektioner och snygga bilder

Svar: Tack :)
Camilla Lindgren

2012-12-13 // 16:27:18
» Annie

Åh, så vackert. Både bilderna och reflektionerna. Söt liten blandis ni har... jag kan reflektera lite och gissa att han är något större nu än när bilden togs... ;-)

2012-12-14 // 18:53:24

Jättefina bilder på temat, alla tre.

2012-12-15 // 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback