Kall om nosen i det vita fluffet

 
Ett Bildregn från dagens promenad med Zooki. Och vad gör man inte för ett bra foto. Fingrarna höll på trilla av under den här fotorundan men det var ju så fint ute idag så jag härdade ut. Fick spola varmvatten i en halvtimma efteråt för att tina upp dom :)
 


Jag var också ut idag och fotade så snabbt att massor av bilder blev dåliga. Eller så var det fotohumöret som var dåligt.Mina kalla fingrar ville inte ;)

Svar: Det är verkligen inte lätt att fota i minusgraderna. Undrar om det finns några kameravänliga super vantar som håller fingrarna varma i 20- :)
Camilla Lindgren

2012-12-03 // 23:49:57

Väldigt vackra bilder, nu har snön äntligen kommit hit till småland också så nu får jag fota lite snö bilder :)

Svar: Tack :) Ja, snön kom med stormsteg helt plötsligt och idag kom verkligen kylan till oss också! Nästan 20minusgrader!! Kallt :S
Camilla Lindgren

2012-12-04 // 09:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback