Framför linsen

Ibland fastnar jag där också.
Fredrik tjyvade kameran idag och knäppte ett kort  (jag måste ta cred för inställningarna dock ^^) Kanske inte min bästa sida, såg lite sömnig ut ,haha....Hade inte fått något kaffe så var kanske därför :P
 
Hade med mig kameran idag då vi skulle veckohandla lite. De hade ju gjort jul inne på köpcentrumet med tomtehörna och allt så barnen blev ju aldeles till sig :) Ville ha lite annan miljö i bilderna så jag fotade lite därinne, blev lite porträtt på barnen. Bilder kommer väl upp imorgon kanske, får se vad tiden hinner med. Den räcker tydligen inte till nått numera känns det som. Springer iväg aldeles för fort.
Men, men. En bild på mitt fina nylle får ni kika på ikväll så kanske ni orkar vänta på lite bättre uppdatering här :)
 
Ni ska även få klicka in HÄÄÄääÄÄääRrR och se vad jag pysslat med nu ett tag :) Sidan är inte 100% färdig ännu så det kommer hända lite småsaker till där ett tag framöver.
Foto: Fredrik Sjölander
 
 


» Sami

Pojkvännen ser ut att ha lyckats med inställningarna :) bra bild och komposition. Ditt projekt (hemsidan) ser rent och fint ut, toppen! håll upp arbetet så blir det kanon!

Svar: Tack. Jag hoppas hemsidan ska ge resultat och snart få fylla sitt syfte. Hoppas på komma igång och registrera ett firma namn snart :) Får se var det leder :)
Ja, han får ju lära sig ett och annat killen också då man pratar på om foto varje dag :P Han fixade bilden bra, fast jag hjälpte han med inställningarna (annars hade den nog vare fotad med auto:P) men han var ju duktig iaf, är ju inte så ofta han håller i en kamera.
Camilla Lindgren

2012-12-01 // 08:52:57

Håller med föregående om att hemsidan ser ren och snygg ut. Det lovar gott och har ett bra upplägg. Sen har du snygga bilder :)

Svar: Tack :) Hemsidor är lite annorlunda att jobba med än en blogg men jag hoppas att den här ska ha ett bra upplägg och fungera bra att hitta på :)
Camilla Lindgren

2012-12-01 // 09:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback