1a ADVENT

Vinterlandskapet utanför har bjudit på en riktigt fin dag denna 1a advent med sol och knarrande snö under skorna, HÄRLIGT!!Mindre härligt med minusgraderna som trots mina 5lager på både över och underkroppen gör att jag hackar tänderna av mig. Förfrös nästan mitt långfinger på högra handen IGEN fastän jag har dubbla vantar. Hur ska det här gå i vinter tro :/....konstigt nog brukar det sluta med att det går bra och jag hindras inte från att va ute varje dag flera timmar fastän näsan nästan alltid är röd och istapparna hänger i håret. Varje årstid ska avnjutas i den friska luften med all sin härlighet :)
 
Två till som njuter av alla årstiderna utomhus vare sig svetten pärlas på deras överläppar i den stekande solen eller näsorna rinner i snöstormen är de här två små trollen :))
Jolin och Leon ser verkligen fram emot frostiga dagar med pulkaåkande och snöänglar. Med tjocksockar från mormor så ska nog många timmar kunna avverkas i snöhögarna :)
 
Hoppas ni haft en vacker 1a Advent!
 
Små trollen får stå för kvällens PiX :)


Gud så skönt att höra, jag har gått så länge med ångest och depression och sjukdomen är jag. Alla tankar är "jag", som du säger måste jag lära mig att skilja på sjukdomen och jag själv, det hade jag aldrig tänkt på tidigare.

2012-12-03 // 10:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback