Små hårbollar

 
 
 

Jag är helt klart mer av en hundmänniska men 4fotade pälstroll i andra format kan också smälta mitt hjärta :)
Fick i höstas ett uppdrag att fota en liten kull kattungar och de här små jamande hårbollarna var bara för söta Det slank nästan ner en i jackfickan innan jag fotat klart.
Här är några bilder som jag inte lagt upp tidigare. Ett inlägg med tidigare bilder på kattungarna finns Här


Nääämen vilka fina små kisseungar! Underbara bilder Camilla. Den sista blir en favorit :)

Svar: Tack snälla :) Det var roligt att fota dom. Den är en av mina egna favvo också :)
Camilla Lindgren

2013-01-16 // 01:47:17

Så vackra bilder, helt underbart med det korta skärpedjupet också :)

Svar: Tack så mycket :) Kunde inte annat än bli bra med såna söta modeller :)
Camilla Lindgren

2013-01-16 // 09:17:22

nämen jesus så söta, jag smälter! Vilka ögon!

2013-01-18 // 06:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback