Take the rope to my heart and fall

 
 
 


hej! du har jättefina insperererande bilder! men jag undrar jag ska fota en kompis i helgen ute på ungefär åkrar/skog vilka inställningar skulle du tycka va bra?:)

2013-10-24 // 20:49:08

Jag älskar närbilder på läppar. Det är vackert. Nu har jag kommenterat nog för idag. Du får inte bli less på mig. :)

Svar: Super Tack! Hihi, nej nej inte blir jag less. Det är bara roligt :)
Camilla

2013-11-19 // 09:31:23

Jag är lite fräck och passar på att svara Olivia. Mitt tips om du ska fota porträtt i skog- eller åkermiljö - använd en stor bländare för att på så sätt göra bakgrunden oskarp. Det kan bli rätt rörigt annars speciellt om man får en massa träd och grenar i bakgrunden. Med en stor bländare, med fokus på ögonen, kan du få en vacker bokeh med härligt, mjölkiga färger. ;)

2013-11-19 // 09:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback