Fototriss- En låt

Nu var det länge sedan men jag brukar förut ha deltagit i Fototriss  Där ska man visa tre bilder på ett tema.
Denna vecka var temat "En låt"
Dessa bilder fotade jag i sommras men det var dom jag kom att tänka på när jag läste temat.
Här blev det lite svensk 80tals rock :) Undrar om ni kan gissa låten.
Svaret finner ni Hääär och Hääär kan ni se bilderna på vargen i färg samt några fler bilder på fina djur.
 
 
 


» Alina

Otroligt vackra bilder och snygg svart-vit balans.
Gillar även iden från hel till halv och när porträtt. Det skapar dynamiken i trissen. Om man fick ge lite konstruktivt feedback, så skulle jag själv valt att ha sista bilden i liggande format för att ge mer utrymme för blicken. I övrigt är det otroligt bra triss!

Svar: Tack för bra feedback ! Ja, jag förstår vad du menar med den sista bilden. Skulle faktiskt gjort sig bra som liggande :)
Camilla

2013-10-28 // 07:26:10
» Åke

Ja exakt var är vargen :) Snygga bilder! Passande till din låt!

Svar: Tusen Tack :)
Camilla

2013-10-28 // 21:02:03

Thåström och hans gamla band. Jodå, det gick att gissa sig till. Fina bilder.

Svar: Tack så mycket :)
Camilla

2013-10-29 // 00:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback